Bildbomb! wooohoo

Dålig uppdate, jag vet. Men de är för att jag har varit i stugan med mina homeboys! Vi chilla! Sen när jag kom hem va jag och Hanna och tränade, sen var vi ute och träffade lite folk. Bland andra, Natali, Dennis och Linnea ;)

Nu ska ni få kika på en drös med bilder:


Jag och Hanna fick idén att fara till Malånäs på lite äventyr!


Kaisa haka på.


Vi spela skipbo en stund innan vi gick ut.


Jag och Hanna chilla!


Ut och göra eld.


Loi fixa biffen!


Mys


Fan svårt att fota eld juh, men vi grilla körv iaf!


Loi grilla =)


PACMAN


Ja är fan mästarn!


Rebecca och Viktor titta förbi en stund :)
Och även KG och Ragnar, tog dock inga bilder på dom, men dom kasta Hanna i vattnet iaf! x)


Spååååååår =)

Haha när jag säger bildbomb så menar jag det!
Så därför får ni några till från sist då jag va i stugan:


=)


Ut med båten :)


Hoppa från båten :)


Avslutar med denna galna bild :) Jag och Frida chilla i vattne!

Ska se OC nu!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0