Another day

Tjena bloggen!

Nu sitter jag här igen
, har just ätit plättar osv. Fick just ett sms av Kaisa att hon var i umeå på Nolia? Så jag har en fri kväll ikväll. Okej kanske lät som om jag var tvingad att va med henne, men så är det inte. Jag får betalt av hennes föräldrar så därför vill jag!

Nämen skämt åt sidan, jag bollar mellan att åka till stugan då jag har jobbat eller stanna hemma och vara själv i vårat läskiga hus med Hugo :) och våran sköldis! HAHA. För om jag är hemma kan jag ladda ner PS, se OC och typ göra vad jag vill :) Om jag far till stugan kan jag umgås med familjen.. Hmm.. svårt val?


OH MY...


Kaisa kanske inte blir så sen ändå, så jag kankse hinner va med henne!
Hanna är fortfarande i Byske, Rebecca i Norsjö och Dennis är puttsveck! Så dom är inte ett alternativ...
Troligtvis så blir det en lugn hemmakväll :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0