yorappagangstah

Jobb idag igen :) Men jag är ändå nöjd och glad, för gårkvällen var soft! Fast vi fick inte riktigt det vi ville men jag var i alla fall med Kaisa och vi såg talang. Sen spela vi SSX Tricky :D
Ja e fan beeeest!
Nu idag ska jag nog vara med Kaisa ett tag åxå. Om det inte blir att fara till stugan direkt och sova där en sista natt innan skolan börjar om.... SUCK!
Men då ska jag i alla fall passa på att köra skoter och de. Se massa film ska jag också göra, ja de ska ja. Bara mysa!
Så idag kommer att bli en chill dag hoppas jag! Bara ta det lugnt och ladda upp inför skolan. Vila ut lite.
Imorron däremot, Robin åker då, så jag måste hinna säga hejdå till honom. Vem vet när vi träffas igen!?
Sen ska jag till Ken på kalas. Åsså ska jag försöka att hinna upp i backen och åka lite bräda. Men jag ska inte hoppas på för mycket... Just de, ja måste övertala mama att ja ska få beställa också :] + att jag har en miljon andra saker att ta itu med imorron åxå. Spännande!


Gammal softarbild från skolan!

Asså helt seriöst, de va inne en sådan fin kille här igår :] Ja har nog aldrig sett dess like!
Haha, ja va bara tvungen att få skriva de! + att ja tänker skriva att ja sakna Yohanna Luoto, Magdalena Olofsson och Sofia Lindström (en travhäst) Kan inte vänta så mycke längre, för ja måste prata me er! ;D saakna våra goda stunder me Pidjay! Asså ajja...

> Back to work...

Heeejdå

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: okej jag ska kolla in den bloggen!

2009-04-18 @ 16:49:00
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0