wiie

I morse vaknade jag klockan tio. Sen spelade jag lite Ps2. Efter det for jag ut och gick med kusin Hanna. Vi gick bland annat till stallet och kolla på fölet igen! Asså sööööt! :] HAHA
Sen gick vi hem till farmor och hälsade på. Det va mys!
När klockan passerade fem så for jag hem och gjorde mat till syskonen. Jag kände mig kung!
Mackaroner och kötbullar, me sås och sallad! Jag kände att jag made an effort!
Kvällen spenderades med Hanna Ingenren. Vi gick till statoil och köpte 70%ig choklad och Monster :)
Sweeet
Sen gick vi hem till mig och lira lite SSX Tricky! Det gör vi nu åxå. Fast just nu spela hon med Fanny.
För jag sitter här... Uppdaterar och informerar lite :) Onödigt men sant.
Hanna ska snart hem. Jag måste sova, ska jobba imorron. Måste tjäna lite cashmoney!


Hanna min venn

Nej nu måste jag sova. Och just de, man börjar aldrig en mening med och, men jag har fått veta att Robin kommer åka snart. När det blir vet jag inte... Men ja vet att ja kommer sakna han...

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0