What goes around comes around...

Idag hade vi engelska nationella på morgonen. Det gick rätt bra. Vi var tvugna att skriva om datorer och allt vad det innebär. Men ja, vi började i alla fall halv nio och klockan halv tio var jag klar. Då slutade vi!
Jag och Johanna va hur taggade som helst på att fara in till stan och sola, men ja. Det va ju ingen sol så vi gick och kollade på kläder och de istället. Klockan tre gick vi ut igen, då var det sol. :) Så vi satte oss på torget en stund. Vid fyra for jag, Johanna, hennes mamma och hennes mammas kille på tre kronor och åt pizza. Super!

Sen när jag kom hem satte Magda och väntade utanför dörren :) Hahaha!
Vi städade i alla fall lite, sen for vi till bowlinghallen och discobowlade lite med Bea, Erica och Cia.
Ja jag vann ju inte, men jag var i alla fall på toppen :]


Loi


Maggie

Senare när vi hade bowlat klart for vi ut till nån skog och grillade. Vi fick upp en jättestor eld så det var jättevarmt och skönt! :) Härligt värre. Sen tänkte vi grilla marsmallows åxå men istället körde vi funnybunny. Jag vann! As always.



Nu ska jag sova. Hoppas verkligen att det går bra. Magda ska sova här och hon SNARKAR HÖGT så ursinnigt!
Det är fan nästan skrämmande! :S:S:S urk.
Men ja, me bomull i öronen ska det väl gå... ^^
Stan imorron. Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0