Jobb

Dröm som om du skulle leva för evigt
Lev som om du skulle dö idag


Jobb idag, på LillIca. Tänker tjäna mig lite cashmoney :)
För jag behöver beställa lite saker från the internets!
Kommer passa fint!
+ att mamma ville vara lite ledig under lovet så jag kände mig snäll och sa att jag kunde jobba!
Jag är sån är jag. Jag är alltid snäll :D Haha!
Nämen som sagt, jobb nu då. Sitter och väntar på att de ska rulla in lite kunder. Det finns inte mycket annat att göra, typ fronta lite och sopa. Men det kommer inga varor som ska packas upp eller nått så det var ju synd...
Just nyss hängde sig babsapparaten så ja fick paniiik, men det löste sig.
Mats hjälpte mig :) Hoppas bara att det inte händer igen.
Satt nyss och läste på Malås hemsida, www.imala.se .
Asså ungdommar argumenterar och diskuterar ju, men att även vuxna kan hålla på så!
Typ nästan bli sura på varandra för småsaker. Till exempel så var det någon som hade skrivit en debatt om skoterförarna i Malå. Att det hade varit några fulla ungdommar som hade jagat en liten valp eller något och att dom sen hade förnekat och käftat emot en gammal tant. Det fanns många kommentarer, men den jag fastnade mest på var att någon hade typ skrivit; Sluta klaga! Du har ju också varit ungdom och säkert inte helt oskyldig!
Men herregud, så kan man ju inte säga! Klart att alla lever lite farligt och busigt ibland, men man behöver inte jaga stackars djur för det! Tänk den lilla valpen, kommer ju vara rädd för skotrar i hela sitt liv framöver...
I alla fall så var det massa roliga inlägg och kommentarer att läsa. Malåfolket, säger jag bara :) HAHA.

Senare idag blir det nog backen med Kaisa, åka lite bräda och de :)
Hanna är i Skellefteå hos sin kusin. Själv blir det snart att åka dit åxå, skolan börjar ju om...
Typ efter backen ska jag nog lana SSX Tricky!
De är så kul, SÅ KUL! :D

Just de, jag har åxå hittat lite softa badshorts inför sommaren också. Asså den här sommaren kommer vara maxad!
Kommer tjäna massor me pengar! + min och Hannas brillianta idé :D
För att inte tala om Luleåkalaset, MvM och Stadsfesten!
Allt blir perfekt!
Och nu blev det kursiv text. Jag har ingen aning varför!!!... Men de går inte ändra tillbaka! Shit
HAHAHAHhaahHAHHA
Nu ska ja äta klart, sen tillbaka till jobbet :)
Heeejdå

Kommentarer
Postat av: J

FAN BLI TOKIG!!!

vars är du kom hem nu!!

2009-04-18 @ 00:16:40
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0