söndag

Ja vad ska man säga? Rätt så soft dag i alla fall. For ut och gick med Furir i morse. Han ville bita mig på händerna åsså bet han på min sko, så söt är han! Sen åkte vi hem igen. Jag har spelat ssx tricky till nu typ, och ätid åde.
Ikväll ska jag vara med Hanna, när hon har städat klart. Steka och kanske ta lite bilder.

  

Nu tänkte jag fara och gå ut med Knutsson. Möta Hanna på jobbet, där hon städar osv. Vi får väl se vad vi 
hittar på för kul! För nått kul måste det bli. Men ja, för ja, de vill ja!
 Packa måste jag också göra.
Skola imorron.. suck
  
Fani och Loi

Juste ja, jag och Fanny ha fotat lite åxxå. Men jag orkar inte redigera några bilder och det nu.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0