softar

Vaknade upp i stugan. Sen spela ja SSX hela morronen :] Man blir typ besatt! Fast inte lika besatt som Hanna är vid sin dator! Det är fan sjukt. Hon dissar typ sina vänner för att hon vill spela wow. Guuud.
Ajja hon har ju åxå ett liv.. Eller va man ska säga!
Nämen nu ska jag inte snacka bajs om Hanna..
 Hon är egentligen min bästa vän. De är hon, om man säger så^^

Resten av dagen spenderades i Ytterberg me min söthäst Furir.
Fast ja pyssla bara om han för han va sjuk..
Sen va ja på kalas hos min kära kusin Kne!
Nu packar jag inför Skellefteå och skolan imorron. Kommer att suga röv!
Men kommer att äga bäver att träffa alla igen :)
Känns som evigheter sen! :*

Ja, nu sitter jag här och väntar på att Hanna ska komma. Hon sitter vid datorn så vem vet hur länge de tar?!
Nej men åter igen, Hanna är bäst! Hon är så fin och rolig att umgås med! Jag önskar dig all lycka min kära vän! (L)
Ikväll ska ja softa sunder! :) Ladda inför imorron..
peeeace!!"½


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0