Snowboardlife

Idag kära vänner, vaknade jag av att mina syskon (guld värda) hoppade hopprep i rummet ovanför mitt. Gissa om jag vaknade på rätt sida? Nej inte så jätte....
Kaisa ringde mig senare på morgonen och frågade om vi skulle fara och åka bräda, och eftersom att de va fett väder och 5+ så for vi och åkte! De va inte mycke folk och föret var bäst. Det hade snöat och så hade dom pistat. Fast på vissa ställen vare djup/pudersnö så där vare kung!
Efter ett tag åkte vi upp till turismen (typ matställe) och satt och chillade lite. Det va några pojkar som satt och åt pizza och helt seriöst, vi tänkte fråga om vi fick resterna. Sjukt sugna va vi! Men vi vågade inte :]
Vi åkte ett tag till, sen klockan halv fyra for vi hem. Då hamnade jag här. Nu äter jag lite glass och ska snart gå och duscha innan Kaisa ringer. Hon skulle ringa då hon hade ätit. Sen ska vi fara ut och busa ;)
Det blir fett!

Btw
Grattis på 30årsdagen Heath Ledger!

Han är så fin!

Nej nu ska jag gå och ta en lång varm dusch innan resten av familjen kommer hem!
Sen ska jag äta hamburgare och sen chilla me Kaisa och Hanna! :) Soft!

Ha det bra!

Dagens tumme upp:
Brääääda och bus! :D
Dagens tumme ner: Inga pengar på mobilen...
Dagens låt: Mando Diao - Dance with somebody


Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0