Skola igen..

Skolan kinga inte kan jag säga. Fast de va en mjukstart med bara två lektioner i alla fall. + att vi fotade bara på ena. Så de kändes ganska lugnt. Det är ju trots allt bara sju veckor till sommarlovet!
Efter skolan drog jag och Magda till Coop och handlade mat. Bananer, apelsiner, kiwi och mjölk :D
De blir gott! Sen när jag kom hem for jag och Johanna ut med Melker. Vi gick broarna till stan och sen till coop. Johanna skulle handla. Det tog typ en timme ungefär så nu har jag fått dagens motion^^.
Nu ikväll har jag redigerat de omtalade fotokursbilderna :)
Jag har åxå sett 2½ män. Ska snart se en film och plugga. Sen ska jag sova :)
Sjukt trött är jag. Men det känns skönt med sovmorron!


Homeboys (L)


Loi

  
Loi
       
Johanna och Magda

Där fick ni er en liten titt på hur bilderna ser ut.
Imorron bli det lite vilda bilder med förhoppningsvis en orm och annat!
Låter som lite naket kankse, men aldrig!!!
Måste plugga nu genast kom ja på. Typografiprov!! :S:S!!11
Sen film och sängen!

OKej, sov gott mina softa dudes!

Kommentarer
Postat av: J

helt underbart (L)

2009-04-21 @ 00:11:52
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0