Seg dag..

Torsdag, vad ska man säga om den? Ja förutom att det är den segaste dagen på hela veckan så har den gått ganska snabbt. Fattar du? Kan inte tänka mig det. I alla fall så hade vi ett x antal långa och sega lektioner idag. Vi slutade inte förän fyra. På engelskan skulle vi läsa högt. Åskmolnet tyckte att jag läste väldigt bra. Jag tyckte att jag stakade mig fram.
Sen hade vi mediekommunikation, och jag ljög igår när jag skrev att jag var klar med alla VMbilderna. För det var jag inte. Jag gjorde klart dom på denna lektion istället. Fast ja va typ i stort sett klar redan. Nu skrev jag bara in mitt namn på alla bilderna. Det tog sin tid..
Break/dansbattlet han jag inte kolla på så mycket, och jag var inte med för den delen heller... Vi hade bara en kort rast däremellan så jag han gå dit och kika som snabbast. Men det såg bra ut i alla fall! :D

Efter skolan for jag hem och åt plättar. Det var gott. Sen fastnade jag vid datorn i några timmar, där jag fortfarande sitter...
HAHA. Nä jag måste faktist få försvara mig nu. Jag har sett tv och så har jag städat och packat emellanåt också :)
Känns skönt att det är helg imorron! + att ja ska försöka lägga ut bilderna då åxå. Jag ska verkligen försöka! Men det är ett antal bilder så jag kan inte lägga ut alla här tyvärr. Kolla bilddagboken istället, under namnet "felstavning".
Nu ska jag dra mig till sängen :)



Dagens tumme upp: Alla pratglada filurer :)
Dagens tumme ner: Sjukt seg dag..
Dagens låt: Samy Sorg - Zuruk

Tänkte bara avsluta med en text som jag läste idag.
Rörande är allt jag kan säga!


Det var en gång en tjej som hade fötts med ett genetiskt fel. Hon var blind, och hon önskade inget mer än att få se världen. Hon sa till sin pojkvän: Om jag bara kunde se så skulle jag gifta mig med dig. Två veckor senare donerade någon ett par ögon till henne. Hon kunde se. Då frågade hennes pojkvän om de skulle gifta sig, men när flickan såg att han var blind så vägrade hon och lämnade honom. Det sista hon hörde från honom var ett brev. I brevet stog det:
Okej, älskling lämna mig om det verkligen är ditt val. Men lova mig en sak!
Ta hand om mina ögon!

Till sist då, Johanna skickade ett sms. Såhär stod det;

Två invandrare, Ibrahim och Masud kommer gående nerför gatan i Eksjö och får syn på en reklamskylt "Vi förvandlar er till vanliga vita svenskar för endast 99 kr."
Ibrahim säger då till Masud:
- Det borde vi prova!
Men jag har bara 98 kr. svarar Masud.
Inga problem. Jag har en hundralapp. Jag går in först så kan du få växeln sen.
Efter fem minuter kommer Ibrahim ut med vitt skinn, blont hår och blåa ögon.
- Jävligt coolt! Ge mig växelpengarna, säger Masud.
Ibrahim tittar högdraget på Masud och svarar:
- Skaffa dig ett jobb blattejävel!...


Ja tycker så synd om lille Masud!
Men den va ändå klockren!

Närmast: Sängen!
Ha det bäst, älska ensnelhest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0