RIP

Man kan inte fatta att det här är sant. Ingen fattar det nog..
Jag satt just här och skrev ner lite tankar och hur jag känner men sen så tänkte jag; Vem fan bryr sig om de?
Alla känner nog likadant. Det är ofattbart! Jag har inte fattat det än.
Det kan inte vara sant... Men det är det.
Så med det vill jag bara säga: Vila i frid Josefine



Och till alla andra:
Lev varje dag som om det vore din sista
Ingenting varar för evigt
Du vet aldrig hur många dagar du har kvar
Livet är för kort för att deppa, så lev det fullt ut
Och kom ihåg, du kan aldrig återuppleva gårdagen
Den är över



Kommentarer
Postat av: erica

Helt rätt Lovisa, deppa inte.

Som sagt, livet är för kort! Ta den tid du behöver, vi förstår dig. Allt kommer blir bra! (L)

2009-04-28 @ 14:40:58
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/
Postat av: Bea

Ta den tid du behöver! <3

Jag hoppas att du inte tog illa upp igår när jag inte frågade vad som hänt, men jag har själv misst en kusin i en bilolycka så jag vet hur det känns

(om alla kommer fram och ställer en massa frågor blir det bara värre och jobbigare)..

JAg ville bara ditt bästa <3

2009-04-28 @ 16:00:14
URL: http://beao.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med erica och bea.

Ta den tid du behöver, vi förstår dig och finns här om du vill prata. Har kanske inte själv varit med om att mista någon i en bilolycka, men jag vet hur det känns att förlora någon som man älskar och som står en nära.

Det kommer att ordna sig! <3

2009-04-28 @ 20:09:37
URL: http://moppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0