Lite tufft..

Dagen började med att vi hade bad på edda. Jag hade mina badkläder i Malå så jag kunde inte vara med. Inte Magda heller. Men ja ville så gärna! Jag älskar att bada! :)
I alla fall så fick jag och Magda i uppgift att fara och svara på några frågor istället.
Det söG! Vi var tvugna att gå upp till Vitberget och räkna alla husvagnsplatser. Det var 301. (Fast vi frågade i receptionen)
Vi var smarta små ena :)HAHA
Efter att vi hade hittat svaret på den frågan skulle vi hitta ett hus där någon Robert hade skrivit något på en vägg i ett av rummen. Det tog oss typ en halvtimme att bara hitta huset och sen 200 miljoner år att hitta väggen där han ade skrivit något. När vi tänkte ge upp och gå ut såg vi att han hade skrivit; Målet är ingenting, vägen är allt.
lol
Efter gympan hade vi medieproduktion med Pidjay sen hade vi arbetsmiljö och säkerhet och efter det slutade vi. Då var klockan halv ett. Jag och Magda stannade kvar efter skolan och redigerade lite bilder. Jag redigerade alla bilderna från VM. Så nu är jag klar med det. Känns skönt! Men jag kan tyvärr inte lägga ut dom nu, för min dator är segare än fan själv..
Ska försöka göra det imoron på skolan istället :)
Annars får det bli en annan dag...


Dagens stekare, i somras!

Nu ikväll har jag varit inne i stan och köpt ett par byxor till pappa. Som han ska få i precent på lördag. Dom gick på 300 jävla spänn. Han är dyr i drift lille pappagubben. Själv sliter jag som ett djur för att kunna köpa lite softa färgglada kläder. Men det är det värt. Dock så känner jag mig inte så tight just nu. Har inte så mycke pengar alltså...
Men i sommar, då du!
Nej men åter till idag, breaken ikväll gick suveränt! Vi hade mycket egen träning så då fick man träna på det man behövde. Det var soft! Jag tränade mest på toprocks men även lite downrocks och några nedgångar :)
Imorron är det breakbattle på anderstorpsskolan.
Mike tyckte att jag skulle va me, men jag vet inte. Jag känner mig taggad, men jag vill inte göra bort mig inför hela planeten jorden. Fast det går nog bra, om det blir något. Jag vet inte om vi har rast då. Det är mellan ett och två.
Så vi ser väl hur det blir. Det skulle ändå vara lite småkul! :)
Nu sitter jag här. Har just ätit upp min buttebulle. Var tvungen att äta den för att överleva.
Jag bröt foten på dansen så nu kan jag inte gå. Inte ens till sängen och lägga mig^^
Nä okej va är det här?! Världens dåligaste aprilskämt? :]
Jag ska bara vara tyst! HAHA

Tänkte avsluta med att ge er ett försmak på hur VMbilderna ser ut :)


Emil Johansson (även kallad Lynxen)

Nu ska jag sova :D
Ha det bäst, älska ensnelhest!


Dagens tumme upp:
Allt som ska göras är gjort, förutom att jag måste städa. Men annars så är det mesta gjort. Bara att vänta in fredagen nu då!
Dagens tumme ner: För lite pengar, vill köpa massa saker men min plånbok är tom :(
Dagens låt: Masta Killa - No said date

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0