Helg!

Äntligen fredag!
Idag hade vi kortdag. Slutade halv tolv. Först hade vi data, men de va nått fel på nätverket så ingen av oss kunde logga in på skolans datorer.. Så då tänkte vi leka kurragömma med Pidjay men de fick vi inte. Han tyckte att vi var mognare än så. Istället satt vi bara och pratade. Nästa lektion hade vi medieproduktion. Då satt vi också och pratade eftersom att vi än inte hade fått tillgång till datorerna. Vi fick sluta tidigare från denna lektion. Efter en rätt så lång rast hade vi engelska. Då gjorde jag och Magda en serie, sen slutade vi för dagen.
Då hoppade jag på bussen hem till Malå. Det var en dryg resa, som vanligt, men grymt skönt att få komma hem! :)
Nu har jag äntligen lagt in alla VMbilder på bilddagboken. Så om ni är intresserade, spana in dom där.
Sök på: "felstavning". (Du måste dock vara inloggad).
Jag tänkte lägga in lite bilder här också, men det kan jag inte göra nu tyvärr. Jag är hos Hanna nu och hon har inte bilderna på sin dator. Så det får bli imorron eller nått!
Jag och Hanna tog en sväng förbi våran gamla skola, Nilaskolan, och hälsade på lite folk.
Sen nu ikväll har vi sett 2 ½ män, Singing Bee och Troja.
Nu är klockan kvart i 12 och jag ska börja bege mig hemmåt.
Jag hoppas på en solig dag imorron! Då blir det antingen backen med Kaisa eller
SKOTERSKOTERSKOTER! :D

(Randombild från Hannas dator. Ryan från bland annat; Jag vet vad du gjorde förra sommaren).
Man kan ju säga att han är lite fin! :]
Sov gott inatt och dröm sött :)

Dagens tumme upp: HELG! (Här inräknas många bra saker)!
Dagens tumme ner: Segaste bussresan ever!
Dagens låt: Flipsyde - Someday

Ha det bäst, älska ensnelhest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0