Can you kick it?

Yes I can!



Idag glömde jag mina gympakläder. Helvette, vi hade egentligen Boxning och jag var grymt taggad på det. Men istället blev det lite pingis med Johanna. Fast inte så mycket egentligen, för vi pluggade mest. Nästa lektion hade vi prov. En och en halv timme på oss men det tog en kvart. Så tjejerna gick ut på baksidan av skolan och solade lite :)
Sjukt varmt va de! Sen halv ett hade vi våran sista lektion. Arbetsmiljö och säkerhet. Vi såg en film sen fick vi igen proven. MVG!
Känner mig nöjd. Efter skolan for jag och Magda in till stan och köpte milkshake (igen) (A) Sjukt gott äre!
Sen satte vi oss på torget och solade lite, men de va drygt så vi strosade omkring på stan lite och kollade sommarkläder. För jag har inga. Hoppas på att mamma och pappa vill betala när dom kommer hit på lördag :]

Nu har jag just kommit hem från breaken. Jag var inte pepp alls när jag for dit, men när vi väl hade börjat va de hur kul som helst. De va lite annorlunda motför vad vi brukar men skoj va de!
Nu ska jag snart se Greys Anatomi och ta det lugnt. Känns bra att alla måsten i veckan är bortgjorta :)

Å ja, jag vet att jag skriver onödigt mycket som egentligen är ovissentligt också.
Men såhär är det att jag gillar att skriva, jag är faktiskt ganska bra på det.
Så lev mere!


Nedan kommer bilder från fotokursen igår!



Loi

  
Hanna och Magda

  
Loi


Hanna och pojkarna


Loi

Ja, jag gillar att lägga ut bilder också! :]
Nånstans måste dom ju hes. Men a, lite brist på insperation börjar ju uppstå i studion nu.
Har ni några ideèr så säg till :D

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0