Broarna runt

Efter skolan for jag och Johanna in till stan. Träffade Sofia ett tag, sen var hon tvungen att fara med bussen. Vi köpte mjukglass sen stod vi i solen ett tag. Men det var ganska kallt, eller nä de va ju varmt men inte lika som det var mitt på dan. Typ 22 grader! :) När vi hade ätit upp gick vi in på din sko. Det fanns ett stycke gulliga skor där. Men dyra va dom, för att vara tygskor alltså... Haha :] Sen gick vi in i CK och strosade lite. De blir nog att shoppa på lördag när familjen kommer me pengar :D HAha. Det slutade med att vi gick in på hm och provade lite. Tyckte att de blev väldigt tyst efter ett tag när vi stod i provhyttarna och när vi gick ut därifrån var de halvsläckt och stängt :S Hahah klockan var väl lite över sex, så vi skyndade ut därifrån.



När ja just hade lämnat Johanna och kommit innanför dörren ringde hon igen och frågde om jag ville följa me hon och hennes mamma ut och gå broarna runt. Jag hade tänkt städa och bara ta det lugnt egentligen men det här kändes mer lockande. Haha så ja, jag tog med mig Melker sen for vi ut och gick. Det tog en och en halv timme. Fast då stannade vi av och pratade med nån som dom kände också :) Det var skönt att få komma hem och sätta sig. Har träningsvärk sen dansen igår också. Men de är så det ska vara.
Nu ska jag försöka stänga av datorn och städa lite. Sen ska jag ta en god natts sömn. Det är jag värd!

Sleep tight


Kommentarer
Postat av: J

faaaaaaaaaaaaan vad soft du :D

2009-04-25 @ 10:43:52
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0